søndag 30. november 2008

Takker for flotte tilbakemeldinger.

Tusen takk for så mange koselige tilbakemeldinger. Det ser ut som det blir mange med på turen, kjempe kjekt. Er på god vei til å få noen sponsorer, alt tar tid. Men planleggingen går sin gang. Legger ut planlagt rute fra Grense Jakobselv til Tromsø, som nok kommer til å ta en måneds tid og kanskje litt til. Senere vil jeg legge ut planlagt rute helt til Strømstad.

Om noen uker starter jeg treningen for alvor, med padling og styrketrening for forebygging av belastningsskader i skulder, armer og rygg. Noe som vil være en av de største faren på en slik tur som dette. Har fått meg et lite treningsrom i kjelleren, ettersom det blir for lite å bare trene på jobben. Vil også være forberedt på å kunne havne i sjøen. Så kommer til å trene på endel redningsteknikker i havet/fjorden, itillegg har jeg fått tilgang til et basseng som jeg kan leke meg i.

Hilsen Tom

4 kommentarer:

  1. Oi Tom som blogger? hehe, flinke du e :) ska følga me deg på turen
    Klem fra Mari i Kristiansand

    SvarSlett
  2. Endelig fant eg siå.
    Du har blitt ein reser i data.
    Du har sikkert noen gode konsulenter hjemme...
    Fakta om fuglefjellene var snob...
    Får snakke litt om de i badstuen på jobben...

    SvarSlett
  3. hei!
    så flinke du e tom, eg e utroligt imponert!
    dette vett eg du klare me glans, du e jo råasen sjøl;) d e ingenting tom amundsen ikje får t =)

    store klem fra christine (ch)

    SvarSlett
  4. Lykke te! Blir nok spennende :-)

    Hilsen Julia
    www.juliahvaring.blogg.no

    SvarSlett